2010. április 8., csütörtök

Sajtkrémes sárgarépaleves pirított szezámmaggal

Annyira nagyon szeretem a répát,biztos nyuszi voltam előző életemben.Most levest akartam belőle,keresgéltem a neten,és Ildinyó levese egyből megfogott.Amellett hogy hamar kész van isteni finom lett.
Icipicit változtattam csak rajta ,vagyis kihagytam a hagymát és a borsot,mert egyiket sem eszem.

Hozzávalók nálam:

 400-450 g sárgarépa
2 közepes szál fehérrépa
1 tömlős, natúr sajtkrém
2 evőkanál kukoricaliszt
petrezselyem
só,Alnatura zöldségleves kocka
olívaolaj
szezámmag

A szezámmagot egy száraz serpenyőben kevergetve megpirítjuk. A zöldségeket megpucoltam,és a robotgépemmel lereszeltem.Az olívaolajon kicsit megpirítottam a zöldségeket,megszórtam a kukorica liszttel,és felengedtem 1,5 liter vízzel,amiben előzőleg feloldottam egy Alnatura zöldségleves kockát.Ha lett volna zöldséglevesem akkor azt tettem volna bele.Amikor megpuhult a répa,akkor kell a sajtot beletenni.Én túl soknak találtam végül a levet rajta,így levettem belőle egy félliternyit és csak utána tettem bele a sajtot.Eszméletlen finom volt már így is,de a pirított szezámmagokkal egyenesen mennyei.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése