2011. március 6., vasárnap

Almás-pudingos -karamelles sütemény

Ottis receptjeit nagyon szeretem,mikor ezt megláttam tudtam hogy GM változatban is ki fogom próbálni.
Alma,puding,karamell szuper hozzávalók,egyedül a tésztával voltam gondban,mert én még nem láttam GM leveles tésztát,bár azóta megnéztem hogy létezik,de szerintem drága is,és nekem nem annyira könnyű beszerezni,inkább abban gondolkodtam hogy csinálok hozzá valami tésztafélét.Az jutott eszembe hogy van a mindenre jó leveles tészta,kipróbálom azt GM liszttel.Többféle GM lisztet próbáltam már,többek között Mantler lisztet is,de nem igazán ízlett amit kipróbáltam belőle.Most próba cseresznye alapon csináltam belőle egy ilyen mindenre jó leveles tésztát. Annyit változtattam csak hogy nem 25 dkg margarint,hanem 20 dkg-ot raktam hozzá.Nagyon jól össze lehetett gyúrni,egy éjszakát pihent a hűtőben.

A töltelékhez én kockára vágtam az almákat,és a pudingot rizstejben főztem meg ,egyébként mindent ugyanúgy csináltam mint Ottis.A tésztám is szuper lett,kukoricaliszt segítségével jól ki tudtam nyújtani és formába rakni.
A karamellás pudingos alma isteni finom ,és a tésztám is nagyon finom lett,jól összeillettek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése