2011. május 1., vasárnap

Limara napraforgója

Ma vendégeket vártunk, Limara napraforgójára esett a választásom. De nem akartam én sem kimaradni ebből a finomságból, úgyhogy megcsináltam magamnak gluténmentesen. A hab a tortán hogy az enyém gyönyörű lett,a búzalisztes meg szörnyű, azért nem is mutogatom azt,mivel először csináltam és a búzalisztessel kezdtem, az lett a csúnyább.Mikor az enyém formáztam ott már rájöttem hogy inkább kisebb cikkekre kell vágni ,úgy nagyon szép lesz.Nagyon finom is volt,persze a búzalisztesből sem maradt egy morzsa sem,hamar elkapkodták az asztalról.

Én így csináltam a tésztát:
250 g Schar Mix B liszt
50 ml víz
50 g friss élesztő
2 ek. olaj
1 tk só
fél pohár joghurt kb

A vízben pici cukorral az élesztőt felfuttattam, aztán a liszttel,sóval,olajjal elkezdtem összegyúrni. A joghurtot apránként adagoltam hozzá,nekem fél pohárnyit vett fel,amíg összeállt egy gombócba a tészta. Utána kelesztés,majd formázás. A formázást Limaránál meg tudjátok nézni,az övé meseszép. A töltelékhez én apróra vágott selyemsonkát,kevés tejfölt,reszelt sajtot és pizzakrémet használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése