2011. augusztus 11., csütörtök

Töltött tojás

 Nagyon régen csináltam már,pedig imádom,ma előkerült ez a recept is.Persze itt is módosítottam ezt -azt,én most ebben a formában írom le.

Hozzávalók:
6 db  főtt tojás
cukkini  kb. 6-8 deka
1 kisebb répa
1 nagy vagy két kisebb ecetes uborka
3 ek. majonéz
1 kk. mustár
egy kisebb csokor petrezselyem

A cukkinit és répát csíkokra vagy kockára vágjuk,és sós vízben megfőzzük,de nem kell vajpuhára csak olyan roppanósra.Az ecetes uborkát is felkockázzuk,a tojásokat hosszában kettévágjuk,majd a sárgákat kiszedjük,összetörjük,és hozzákeverjük a majonézt,és a mustárt.A petrezselymet is apróra vágjuk,hozzákeverjük a tojássárgás péphez,majd belekeverjük a zöldségeket is,és az uborkát is.Ízlés szerint sózzuk,borsozzuk.Csillagcsőrös habzsákba töltjük--elméletileg,mert úgy lesz mutatós,de nekem túl kevés volt a habnyomómhoz ez a mennyiség,így csak simán kiskanállal beletöltöttem.

Forrás:kiskegyed Konyhája 2004/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése