2011. július 20., szerda

Gyümölcsös pite

Fittanyuka sárgabarackos pitéje fantasztikus lett.Bár némi változtatást kénytelen voltam eszközölni,mert sem kókuszolajam,sem xilitem nincs,de így is isteni lett.Sárgabarack helyett őszibarackkal készült,és csak féladagot csináltam,mert nem volt már annyi köleslisztem sem itthon. Legközelebb csakis egész adagban készítem,mert nagyon -nagyon finom lett. Nekem a málna már nem kellett volna bele,mert nagyon éreztem a magokat benne amikor ettem. Szerintem bármilyen más gyümölccsel is biztosan ugyanilyen finom .

Hozzávalók nálam:
18 dkg köles liszt
8 dkg darált mandula
6  ek olaj
10 dkg méz
 1/2 citrom leve és reszelt héja
2,5 dl víz
1 zacskó sütőpor -gluténmentes
1 kávéskanál fahéj egy kávéskanál porcukorral elkeverve
őszibarack,málna vagy bármilyen egyéb gyümölcs

A gyümölcsök és  a fahéjas porcukor kivételével minden hozzávalót összekeverünk,és tetszőleges formába-amit előzőleg kikentünk- öntjük. A barackot én nagyobb darabokra vágtam,majd a tésztára rápakoltam jó sűrűn,aztán kevés málnát is raktam bele. A fahéjas porcukorral pedig megszórtam a tetejét.
Előmelegített sütőben légkeveréssel sütöttem 200 fokon 10 percig,majd 180 fokon 20-25 percig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése